maandag 12 juli 2010

Postcrossing - Welkom

Welkom op mijn postcrossing blog. Hier laat ik alle kaarten zien die ik ontvangen heb.

In juni 2010 heb ik postcrossing ontdekt.
Wat ontzettend leuk om te doen. Kaarten sturen naar mensen over de hele wereld en kaarten ontvangen van mensen uit de hele wereld.
De geschreven berichtjes over verre landen en culturen vind ik erg boeiend.

Ik ontvang zelf graag ansichtkaarten met afbeeldingen van de dorpen of steden waar de mensen wonen of met mooie monumentale gebouwen of van de natuur van het land of de cultuur.

Andere thema's die ik graag ontvang zijn:
* katten en honden
* koeien
* klaprozen
* zonnebloemen

Verder ben ik ook erg blij met mooie postzegels.

Mijn site bij postcrossing.com is: http://www.postcrossing.com/user/Eliza56

Geen opmerkingen:

Een reactie posten